Just a project...
Chłop
OBRONA
ATAK
załóżmy że mamy topór młot miecz i łuk - w większości gier to poprostu zadaje obrażenia OD-DO i koniec
ja bym proponował zrobić tak -
mamy ten topór młot miecz i łuk
Topór taki normalny drwalowy powiedzmy ;p
zadawał by całkowicie sieczny atak
za to halabarda ma na czubku kolec wiec zadaje
100% obrażenia sieczne lub 100% obrażenia kłute lub 60% to obrażenia sieczne a 40 % to kłute
ALE jeżeli halabarda ma jeszcze po drugiej stronie coś w stylu młotka ;p to zadaje jeszcze 100% obuchu lub 60% obuchu i 40% kłutego ;p
Dzięki temu by różne pancerze wpływały na różne obrażenia i różne połączenia obrażeń ;]
obrażenia magiczne można też tak zrobić np.
standardowy FireBall
by zadawał 60% obrażeń od ognia 30% od wybuchu koło ofiary i jeszcze 10% jeżeli się trafiło ofiarę odrzucenie (uderzenie) kulą ;]
jeszcze by doszło gdzie się trafiło przeciwnika i skąd (zaskoczenie czy coś)
ITD ITP.
można wiele tego typu przykładów podać ale po co ;p
rozumiem że to co napisałem to wyższa szkoła jazdy ale no
ende
Offline
Narazie nie. Scenarzyści są zajęci tworzeniem umiejętności klas. Ale tuszę iż domniemam, że w przyszłości wykorzystamy ów plan.
Offline
Człowieku napisałeś 4 posty a już mam cie dość (takich ludzi jest na prawde mało), proponuje ci sie zamknąć i nie bawić w archeologa.
Proponuje go zbanować
Offline